SmartBill Gestiune si Facturare
SmartBill Gestiune si Facturare este o aplicatie in cloud ce optimizeaza procese interne precum: gestionarea stocurilor, emiterea de NIR-uri, facturi si alte documente esentiale, si ofera o imagine de ansamblu a afacerii, ajutand administratorii sa analizeze principalele tranzactii ralizate, ce vor fi insotite de documente justificative si complete.
Cu ajutorul aceste aplicatii veti putea gasi solutii simple si eficiente pentru ajustarile de stoc, retururi la furnizor si multe altele, si veti urmari indeaproape incasarile si platile efectuate in aplicatie, pentru a fi intotdeauna la curent cu situatia afacerii dar si a partenerilor de afaceri. |
Principalele avantajele oferite de SmartBill Gestiune si Facturare:
✔Emitere de NIR, facturi, chitante, avize, proforme, bonuri in 30 de secunde.
✔Acces online in aplicatie - oricand, de oriunde, de pe orice dispozitiv.
✔Cel mai modern si in acelasi timp cel mai usor de folosit program de gestiune si facturare.
Ai tot ce tine de intrari si gestiunea stocurilor Stocuri, NIR (nota receptie si constatare de diferente), multiple gestiuni de tip en detail si en gros, fisa de magazie, bon de transfer intre gestiuni, bon de consum, raport de gestiune zilnic, balanta analitica a stocurilor etc. Ai in permanenta o imagine de ansamblu asupra afacerii tale SmartBill iti permite sa gestionezi, sa urmaresti sau sa analizezi principalele tranzactii realizate, care vor fi insotite de documente justificative corecte si complete. Posibilitatea de a analiza cheltuielile companiei in timp real Mai mult de o simpla privire de ansamblu asupra tranzactiilor realizate, poti analiza cu atentie cheltuielile realizate in timp real, ceea ce poate impacta decizii de afaceri ulterioare Control al accesului in aplicatie Prin intermediul functionalitatii care iti permite sa setezi si sa administrezi drepturile tuturor utilizatorilor, exerciti un control fin al accesului in aplicatie. |
SmartBill Gestiune si Facturare va ofera:
✔Posibilitatea de a fi utilizata de 2 utilizatori (pentru mai multi utilizatori este necesar sa ne contactati)
✔Operatiunile de facturare/Vanzare
✔Gestionarea stocurilor
✔Inregistrarea cheltuielilor si gestionarea p;latilor catre furnizor
✔Emiterea de rapoarte
✔Inventariere online
✔Operatiuni cu produse ce au cod de bare
✔Conectare la casele de marcat
✔Aplicatie pentru Android si iOS
✔Suport tehnic si actualizari
✔Import de extrase bancare
✔Raport TVA
✔Raport de vanzari per agent
✔Exportarea facturilor catre contabilitate
✔Dashboard personalizabil
✔Calcularea profitului/produs
✔Posibilitatea integrarii pentru plata cu cardul
O aplicatie complet mobila Vanzarile pot fi realizate chiar si de pe telefonul mobil prin intermediul aplicatiei de Android/iOS, si se vor regasi in tranzactiile pe stocuri, asigurand o functionalitate perfecta a sistemului, chiar si atunci cand va aflati in miscare Interfata prietenoasa Desi gestionarea de stocuri este o activitate complexa, aceasta este simplificata datorita interfetei prietenoase de la SmartBill, ce necesita un timp minim de instruire al angajatilor. |
Subscriptia de SB-GESTIUNE-CLOUD-12 este valabila 12 luni (un an).
Tag-uri: aplicate android smartbill pos aplicatie android pentru vanzari smartbill pos android software smartbill pos software vanzare software vanzari smartbill pos